Klantenservice

Klantenservice2019-08-13T15:47:48+00:00

Support

Opzoek naar hulp? Vul het formulier in en start een nieuw avontuur.

TELEFOON

  • +31 (0)85 130 7700

SUPPORT

  • support@novotix.nl

SALES

  • sales@novotix.nl

NOVO SECURE

  • insurance@novotix.nl

Let’s Connect

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

First Name *
Last Name *
Email Address*
Phone Number

Subject

How can we help?

Security question

Veel gestelde vragen

Ik heb mijn tickets niet ontvangen, wat nu?2019-08-13T13:53:41+00:00

Als je de bestelde tickets niet direct hebt ontvangen adviseren we nog even een halfuurtje te wachten direct na de bestelling. Het kan zijn door drukte dat het even duurt voordat je de ticketbevestiging van ons ontvangt. Heb je na een halfuur nog steeds geen tickets ontvangen, geen paniek, blijf vooral kalm en lees rustig verder. Het kan voorkomen dat onze emails door een spamfilter in je spambox belanden. Dit gebeurt veelal bij Hotmail of andere aan Microsoft gelieerde email adressen. Uiteraard begrijpen we dat het overstappen naar een andere email aanbieder nogal omslachtig is, maar daarvoor hebben we onderstaande oplossing bedacht, handig toch?

Vind mijn tickets, nu!

Mocht het alsnog niet lukken om je tickets te downloaden via onze ticket finder tool en de wereld hierdoor compleet instort, dan kun je altijd nog onze hulplijn inschakelen. Wij zijn bereikbaar op het email adres support@novotix.nl of telefonisch op 085 – 130 7700, ook om een potje gezellig te kletsen.

Moet ik mijn tickets printen?2019-08-13T13:54:10+00:00

Je kunt de tickets printen, maar dit is niet perse noodzakelijk. Aan de ingang van het evenement wordt gebruik gemaakt van een supersonische kosmische scanner. Een aantal van onze medewerkers denken dat ze afkomstig zijn uit Afrika, omdat er Zebra opstaat. Deze scanners zijn zo slim dat ze zelfs een barcode van het scherm van een mobieltje kunnen scannen, in het donker. We bieden namelijk twee opties aan in de ticket email, het downloaden van een (mobiel vriendelijk) PDF bestand en het openen van de mobile e-tickets. Voor het openen van de mobile e-tickets heb je uiteraard wel internet nodig. Als je besluit de tickets mee te nemen naar het evenement op je mobiele telefoon zorg er voor dat deze voldoende is opgeladen.

Aan de slag met NOVOTIX

Maak een account

Al een account? Log hier in