Mogelijkheden

Mogelijkheden2019-08-13T19:37:30+00:00

We are passionate about our work and inspired by our team

We are passionate about our work and inspired by our team

Onze mogelijkheden

Eticketing

Fysieke
Ticketverkoop

Support
Zakelijke telefonie

Accreditatie

Event advies

Drukwerk

Event
Personeel

Portofoon
Verhuur

Toegangscontrole

Onsite
Verkoop

Koppelingen

Hardware

Meest gestelde vragen over onze diensten

Welke prijzen hanteren jullie voor e-ticketing?2019-08-13T19:08:13+00:00

Onze servicekosten variëren afhankelijk van het aantal tickettypes, eventuele aanvullende afgenomen diensten en of het een maatwerk opdracht betreft. Indien u geen aanvullende diensten bij ons afneemt en ons systeem zonder tussenkomst van een Novotix medewerker gaat gebruiken bedragen de servicekosten voor één ticket type € 0,62 per verkochte ticket. Zodra u meer dan één ticket type toevoegt bedragen de servicekosten € 0,83 per verkocht ticket. Alle genoemde prijzen zijn exclusief 21% BTW.

Wanneer betalen jullie de ticketomzet aan de klant uit?2019-08-13T14:21:02+00:00

Standaard betalen wij onze klanten elke week uit op maandag, tenzij dit een feestdag betreft dan zal de uitbetaling uiteraard later volgen. Aangezien Novotix zelf is ontstaan uit een event organisatie weten we als geen ander wat de kosten zijn die vooraf gemaakt moeten worden bij het organiseren van een evenement. Daarom zullen wij ook nooit de ticketgelden langer vasthouden en pas uitbetalen na het evenement. Wel dienen onze klanten hiervoor een gecontroleerd en geverifieerd account te hebben. Het kan daarom voorkomen dat we om die reden vragen om aanvullende documenten om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van onze klant.

Is het mogelijk de ticketshop te stijlen in eigen huisstijl?2019-08-13T14:23:07+00:00

Ja dit is mogelijk. De kleur instellingen kunnen volledig aangepast worden, er kan een header afbeelding geüpload worden en het is zelfs mogelijk een achtergrond afbeelding toe te passen. Daarnaast is het ook mogelijk de shop te integreren op uw eigen website door middel van een zogenaamde embed code in Javascript formaat. Klik op onderstaand button om een voorbeeld te openen.

Demo Shop
Is het mogelijk dat ik de servicekosten als organisator zelf betaal?2019-08-13T14:37:18+00:00

Ja dit is mogelijk. In het Novotix Dashboard kunt u per tickettype aangeven wie de servicekosten betaald. Indien u er voor kiest de servicekosten zelf te betalen zal de ticketprijs in de ticketshop worden weergegeven als inclusief servicekosten prijs. Om hierin zo transparant mogelijk te zijn richting de ticketkoper zal deze in een van de vervolg stappen in het bestelproces wel worden uitgesplitst.

Welke betaalmethodes hanteren jullie in de ticketshop?2019-08-13T14:49:22+00:00

Wij bieden een heel scala aan diverse betaalmethoden. U kunt zelf instellen per ticketshop welke betaalmethodes u uw ticketkopers wilt aanbieden. Onderstaand vindt u een lijst met betaalmethodes welke we voor u beschikbaar (kunnen) stellen.

– iDeal
– Bancontact
– Paypal
– Bankoverschrijving
– Creditcard
– SOFORT Banking
– EPS
– Giropay
– Cartes Bancaires
– Postepay
– KBC / CBC betaalknop
– Belfius
– ING Home’Pay
– Paysafecard
– Przelewy24

Kan ik per evenement meerdere ticketshops aanmaken?2019-08-13T14:55:16+00:00

Ja dit is mogelijk en kan erg handig zijn om per kanaal verschillende statistieken bij te houden. Zo kunt u bijvoorbeeld een aparte webshop maken voor uw verkoop via socialmedia of via uw website. Indien u diverse promoters c.q. verkopers heeft rondlopen kunt u ook deze een aparte shop url doorsturen zodat de verkoop apart bijgehouden kan worden. Heeft u een advertentie geplaatst in een regionale krant of blad en wilt u hiervan de advertentiewaarde meten, dan kunt u ook hiervan een aparte shop aanmaken. Maak zoveel shops aan onder een bepaald evenement u zelf wilt, hier zit geen enkel limiet op en elke shop is weer apart te stijlen.

Wat bieden jullie aan middels zakelijke telefonie?2019-08-13T15:11:45+00:00

Heeft u een (tijdelijk) telefoonnummer nodig waarop uw bezoekers u kunnen bereiken of wilt u de complete support van uw event aan ons uitbesteden? Alles is mogelijk, uiteraard niet alleen voor event organisatoren! Wij zorgen dat uw bedrijf of organisatie kan bellen en bereikbaar is voor uw klanten of bezoekers.

Dit kan door middel van een uitgebreid, of minder uitgebreid, IVR (interactive voice reponse) systeem of een gewoon telefoonnummer waarop u direct bereikbaar bent. De mogelijkheden hieromtrent zijn ongelimiteerd en dat allemaal in de cloud voor een zeer lage prijs.

Indien u benieuwd bent naar de mogelijkheden bel of email ons gerust. U kunt ons telefonisch bereiken op 085 130 7700 of een email sturen op sales@novotix.nl

Welke maandelijkse kosten zijn aan zakelijke telefonie verbonden?2019-08-13T15:28:15+00:00

Een telecom oplossing via Novotix is vriendelijk voor de portemonee en u betaald alleen voor wat u nodig heeft. Zo heeft u al een telecom oplossing met telefoonnummer voor slechts € 10,- per maand. Uiteraard zijn de kosten per maand sterk afhankelijk hoe uitgebreid u uw telefonie zelf wilt maken. Zo kunt u zelfs een complete telefooncentrale instellen, wachtrijen creëren, telefoongroepen maken, oproepen opnemen of zelfs koppelen aan uw eigen systeem.

Vraag ons gerust naar de mogelijkheden die bij uw organisatie of bedrijf passen.

Wat voor drukwerk kunnen jullie leveren?2019-08-13T19:24:24+00:00

Je kunt het zo gek niet verzinnen, maar we kunnen bijna alles leveren. Omdat wij groot afnemer zijn kunnen we de kosten “drukken” waardoor we zeer voordelig en snel drukwerk kunnen leveren. Zie onderstaand de meest bij ons afgenomen producten. Indien u vragen heeft over wat we nog meer kunnen verzorgen schroom dan niet om contact met ons op te nemen. De meeste producten kunnen dan ook al binnen een week geleverd worden. Tevens is het mogelijk een spoed bestelling te plaatsen, bij veel producten wordt de order dan binnen 24 tot 48 uur geleverd.

– Posters;
– Flyers;
– Tyvek polsbandjes;
– Vinyl polsbandjes;
– Stoffen polsbandjes (festivalbandjes);
– Stoffen polsbandjes met NFC chip;
– Consumptie munten en breekmunten;
– Consumptie bonnen;
– Banners;
– Stickers;
– Brochures;
– Tickets;
– Beachflags;
– Strandballen;
– Zonnebrillen;
– Tickets;
– Keycords;
– Pennen.

Hoe kan het dat jullie drukwerk zo goedkoop is?2019-08-13T19:29:35+00:00

Omdat we groot afnemer zijn bij diverse drukkerijen en collectief inkopen kunnen we de prijzen “drukken”. Om dat ons bedrijfsmotto luidt: Voor- en door event organisaties… Willen we dat ieder zijn graantje er van mee kan plukken. Hoe makkelijk is het niet als je als organisatie via één platform al veel marketing activiteiten en zaken kunt regelen voor je evenement en daar ook nog is een eerlijke en lage prijs voor betaald?

Innovatieve technologische oplossing

Novotix biedt een innovatieve technologische oplossing waarmee een volledige controle over de ticketverkoop en toegangsbeheer verkregen kan worden.

Stay in control
Smart Wallet
Fast & Easy
Monitoring

Aan de slag met NOVOTIX

Maak een account

Al een account? Log hier in