Na 250 brainstormsessies, 8000 kopjes koffie en 2 flessen Disaronno, natuurlijk om de koffie een extra dimensie te geven; kunnen we met trots aankondigen dat onze nieuwe scan-app beschikbaar is voor zowel Android als iOS!

Onze gratis app voor je entreemanagement zorgt ervoor dat je bezoekers op een professionele manier kunt verwelkomen op je evenement. Met de NOVOTIX Attendee Checkin app kun je de tickets van je bezoekers scannen met de camera van je mobiele telefoon.

Je kunt de barcode op een ticket direct scannen met de camera van je mobiele telefoon of tablet. Het belangrijkste is dat de app direct synchroniseert met het NOVOTIX Dashboard, waardoor gegevens worden verzameld die waardevolle inzichten bieden voor toekomstige evenementen.

De Novotix Checkin App

  • Een gratis tool voor toegangsbeheer die rechtstreeks verbinding maakt met het NOVOTIX Dashboard. Hierdoor bent u in realtime op de hoogte van de opkomst en kaartverkoop;

  • Snel en betrouwbaar scannen om wachtrijen te verminderen;

  • Check je bezoekers in door tickets te scannen met je mobiele telefoon;

  • Synchroniseert rechtstreeks met de online database en geeft de gevalideerde tickets live weer bij meerdere ingangen;

  • Detecteert fraude en dubbele tickets.

Belangrijkste kenmerken

  • Scan barcodes met de camera van je mobiele telefoon;

  • Creëer uw eigen scanteam vanuit het NOVOTIX Dashboard. Specificeren welke gebruiker toegang heeft tot welk evenement;

  • Controleer op elk moment de aanwezigheid door real-time inzicht in het aantal gescande tickets;

  • Verzamel waardevolle inzichten voor evaluatie;

  • Gebruik de gastenlijst om bezoekers op te zoeken en check meteen in;

  • Bericht elke app-gebruiker afzonderlijk;

  • Beschikbaar in de Nederlandse en Engelse taal.

Published On: juni 24th, 2020 / Categories: Blog, Nieuws / Tags: /

Abonneer om het laatste nieuws te ontvangen

Blijf op de hoogte van interessante ontwikkelingen in de event branche.

Bij het inschrijven op onze nieuwsbrieven is onze Privacy Policy van kracht.