Wij zijn er weer klaar voor!

Wij zijn er weer klaar voor, jij ook?! Nu de event sector weer (bijna) open mag hebben we een aantal fijne updates uitgevoerd aan ons platform. Naast dat we een hoop nieuwe functionaliteiten hebben ingebouwd, hebben zowel het klantendashboard als de ticketshop een heuse metamorfose ondergaan.

Plastic chirurgie kan een wonder zijn
Naast dat het dashboard met een facelift en ooglid correctie op de operatietafel heeft gelegen, heeft de ticketshop de grootste operatie moeten ondergaan. Alles draait hierbij om gebruikerservaring, eenvoud en uitstraling. De bezoeker van jouw evenement, themapark of trainingscentra zal het bestelproces nu zo glad als een pakje boter kunnen doorlopen, smooth! Ook hebben we de gebruikerservaring van het dashboard fors verbetert waardoor het gebruik van het dashboard hetzelfde aanvoelt als een wereldreis van 30 dagen. Uiteraard overdrijven we door alle enthousiasme een beetje en slaat dit als een tang op een koe, maar we hopen dat je net zo enthousiast bent als wij!

Vereenvoudiging onboarding en dagelijkse uitbetaling
Ook hebben we het klant onboardingsproces vereenvoudigd. Uiteraard bieden we nog steeds dezelfde persoonlijke service, echter is dit nu gecombineerd met een stukje automatisering waardoor onboardingsaanvragen sneller afgehandeld kunnen worden. Door de nieuwe samenwerkingen die we zijn aangegaan met Superman, The Flash en Captain Marvel is het nu zelfs mogelijk om nog sneller uitbetaald te worden, daarmee bedoelen we natuurlijk supersonisch sneller. Niet na het evenement, niet maandelijks, niet wekelijks, maar dagelijks!

Ticket categorieën per verkoopkanaal
Wellicht niet bijzonder, deze functie hadden we al. Wel is het nu mogelijk om per ticketshop (verkoopkanaal) afzonderlijk aan te geven welke tickets en categorieën getoond worden in de shop. Zo is het zelfs mogelijk om per ticket of product een aparte link op je eigen website te plaatsen, én de verkoop blijft nog is binnen hetzelfde evenement ook. Hierdoor word de inzetbaarheid van het Novotix platform nog flexibeler voor verschillende doeleinden.

Custom formfields op product niveau
Ook is het nu mogelijk om custom formfields afzonderlijk toe te voegen per product. Elk toegevoegde ticket krijgt hierdoor een apart formulier op product niveau. Kan bijvoorbeeld handig zijn in een situatie waarbij jouw bezoeker bij de aanschaf van een ticket een gratis t-shirt ontvangt. Je beschik hierdoor direct over de mogelijkheid om de t-shirt maat te vragen. We zouden geen Novotix heten als we niet tot het gaatje zouden gaan en ook de service zouden bieden om de t-shirts direct via post naar de bezoeker toe zouden sturen.

Uiteraard hebben we nog veel meer coole features toegevoegd aan onze software. Benieuwd? Neem dan contact met ons op om te vragen naar de mogelijkheden!

Happy wife, happy life!

Gerelateerd

Nieuwsgierig geworden?

NEEM CONTACT MET ONS OP

Just Use The Code

FIRSTORDER

At The Checkout Screen